Print produktark

Seagull Yak 54 1.61m - GP ARF

Handle nå, del opp eller betal senere. Walley Les mer
kr 3.795,-
0|0|507
VareID: 50427, Produktnr: SEA53B
LoadWalleyWidget
Overvåk varen
Seagull Yak 54 1.61m - GP ARF
Få beskjed når varen er tilgjengelig
Registrere deg, og få mail når varen er på lager. Beskjeden er kun en vennlig påminnelse, og gir ingen forpliktelser til kjøp.
Din e-postadresse Med melding

Gi meg beskjed
Produktinfo
Tips en venn
Anmeldelser

Produktinformasjon

Seagull Yak 54 med et vingespenn på 1.61m beregnet for bensin- og glødemotor. Lettflygende skalamodell som også tar realivt liten tid å montere. Modellen kommer som ARF uten elektronikk eller drivlinje.
Seagull Yak 54 1.61m - GP ARF
Spesifikasjoner:
Vekt3.8 - 4.5 kg
Lengde1560 mm
Vingeområde54.6 dm2


Nødvendig tilbehør
Motor20cc
Radio6+ kanaler
Servo6 stk.
Product details in english
Seagull YAK-54 ARF - 1.61m Spanwidth - 91-1.25 2/4-Stroke or 20cc Gas
The YAK 54 is designed with the intermediate/advanced sport flyer in mind. It is a semi scale airplane which is easy to fly and quick to assemble. The airframe is conventionally built using balsa, plywood to make it stronger than the average ARTF, yet the design allows the airplane to be kept light. You will find that most of the work has been done for you already.

Specs:
  • Wingspan: 1610mm
  • Wing area: 54.6dm2
  • Weight: 3.8-4.5kg
  • Length: 1560mm
  • Recommended engine size: .91-1.25 2/4-stroke or 20cc gasoline engine
  • Radio System required: 6 channels with 6 digital servos
  • Flying skill level: Intermediate/advanced
  • Mer info på Engelsk

    Produktanmeldelser

    Super modell!
    Bruker ga kun karakter
    07.07.2022 av haraldsk
    Veldig bra modell. Lett å fly. Finn innstegsmodell for de som ønsker litt større modeller med bensinmotor. Har også nok å by på for erfarne akro-piloter. Enkel å montere, totalt 8-10 timer inkl. motor og elektronikk. "Grab and fly"-fly, ikke noe retracts, flaps eller andre kompliserende ting. Kun det man trenger for å fly og fly... Passet godt sammen med RCGF 20cc bensinmotor. Rorhorn på balanseror er litt svake. Ett av mine knakk. Anbefaler å bytte hvis man skal fly akro, f.eks. Du-bro DB3353 (også hos Elefun).
    Dette hjalp meg 6 1
    Bra modell
    Bruker ga kun karakter
    22.05.2024 av haraldsk
    Enkel å montere og fin størrelse for et "grab-and-fly" fly. Ikke noe mik-mak som kan gå i stykker, ingen flaps, ingen retracts, eller strømforsyning, etc. Modellen kan bli relativt tung. CG out-of-the-boks fungerer ikke. Den er baktung. Det må i så fall korrigeres med 200-250g stål foran ved motoren. Men da blir flyet tung. Elevatorservoene er montert bak og gjør at flyet blir baktungt. Det beste er å flytte elevatorservoene framover til cockpit, og bruke lange stag fra elevatorservoene bak til elevatorflatene.Batterier bør installeres så lang fram som mulig, og pilot bør sitte i framsetet i stedet for baksetet. Alt dette for å få CG framover. Mye finèrgulv i cockpit kan sages bort (og erstattes med sort foilie) for å lette vekta av cockpit´en. RCGF 20cc gir litt for lite kraft, jeg tror kanskje en 4-takt glow-motor er ideelt her f.eks. O.S. FS-155-P-Alpha. 25cc
    Dette hjalp meg 1
    Viser 2 / 2 tilbakemeldinger
    Gi din tilbakemelding

    Flere så også på