HjemMotor & tilbehørBensinmotor & tilb.Bensinmotorer fly
Print produktark

RCGF 63CC SE Stinger Pro

(1)
Tilhører kategori
Bensinmotorer fly
Handle nå, del opp eller betal senere. Walley Les mer
kr 5.695,-
3|2|155
VareID: 58951, Produktnr: Stinger-63CC-SE
LoadWalleyWidget
Produktinfo
Tips en venn
Anmeldelser

Produktinformasjon

6.5HK
63CC
Kompakt stinger bensinmotor på 63cc, dette er PRO-utgaven med kjeramisk coating på sylinderveggene for ekstra holdbarhet, stemplene er også oppgraderte sammenlignet med tidligere utgaver. Motoren yter 6,5k og drar en 24x9-propell på 7500rpm. Den veier 1701g totalt med potter og tenningsanlegg. Det følger med potte, manual på engelsk, avstandsstykker til montering og plugg, skruer til montering og feste følger også med.
Det nye elektroniske tenningsanlegget RCEXL (DC-CDI(Computer Controlled auto advance, electronic ignition system)) trenger strøm og kan drives av 7.4-14V batteri, både NiMh og LiPo/Life kan benyttes.

RCGF 63CC SE Stinger Pro
Spesifikasjoner:
  • Motorvolum: 63cc
  • Tenning: Elektronisk
  • Maksimal effekt: 6.5hk ved 7500rpm
  • Propell: 23X10/24X8/24X9/24X10
  • Anbefalt innkjøringsprop: 24x9
  • Tennplugg: NGK CM6
  • Bensin/oljemiks: 40:1
  • Kjølesystem: Luftkjølt
  • Bore: 47mm
  • Product details in english
    The ALL NEW STINGER 63cc SE Stinger engine features all new castings, but most importantly cylinder head and piston are both ceramic coated! These components are coming out of the same foundry as other BIG PERFORMANCE ENGINE NAME BRANDS but at a great value price! A genuine WALBRO rear pumper carb simplifies installation and adjustment. NEW STINGER 63cc SE is starting ease and top performance make the 63cc SE an attractive alternative to other 55-60cc class gas engines and a solid buy for value and performance.
    Mer info på Engelsk

    Produktanmeldelser

    Sprek motor!
    Bruker ga kun karakter
    04.08.2024 av KRISTOFFER
    Byttet ut motor fra eme 60 til denne i en extremeflight 91" Extra, motoren virker mye sprekere. Kjører med Xoar 24x10 propell og MTW RE2 pipe. Har nå gått 10 liter uten problemer. Eneste som en bør huske er at den har DA 60 eksosflens hvis man skal bruke pipe eller canister. Tenningsanlegget tar mellom 6 og 14 volt. Prøvde først med nihm batteri som ble brukt med eme 60 det ble for lite, men med life batteri gikk den fint.
    Dette hjalp meg
    Viser 1 / 1 tilbakemeldinger
    Gi din tilbakemelding

    Flere så også på